2013. január 14., hétfő

Bögresor: The Office

A tizedmásodperc erejéig fontolóra vettem, hogy indítok egy külön blogot a bögréimnek, de aztán elvetettem az ötletet. Mivel ez is hozzám tartozik, fölösleges lenne kitépni az anyablog szívéből, és külön utakra terelni. Nem azt mondom, régebben komolyan akartam csinálni egy külön blogot a bögréknek, ami egyre nagyobb lett volna, amíg már a világ minden tájáról érkeznek szebbnél-szebb ivóedények.

Aztán feladtam a dolgot. Most viszont, hogy komolyabban ráfeküdtem a Man Behind The Curtain-re, itt az idő, hogy kicsit moderálva, de felmelegítsem a régi ötletet. Tehát mostantól kezdve, határozatlan időközönként képeket fogok blogolni a kedvenc bögréimről, új szerzeményeimről, stb, és ha van, a kis sztorit is mellékelem hozzá.

Íme tehát a szerény gyűjteményem legkedvesebb darabja, a Michael Scott-bögre, a tovább után a hozzá kapcsolódó történettel:
Aki olyan kulturális szegénységben nőtt fel, hogy nem sikerült első pillantásra felismernie, ez a világ legviccesebb sorozatához, az amerikai The Office köthető bögre. Egész pontosan a főnök, Michael Scott irodájában található meg az eredeti, amin a feliratot (World's Best Boss) büszkén meg is mutatja a kamerának, majd hozzáteszi, hogy ő vette magának, de nem is ez a lényeg...

A bögrét az egyik legjobb barátomtól, Dávidtól kaptam születésnapomra. Őt én szoktattam rá a sorozatra, ezért ez ilyen kis belső poén lett köztünk, ezért nagyon (meglepően) figyelmes ajándék volt tőle. Kössz Dávid!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése